مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت تیرماه برگزار شد.

«مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد تیر ماه»، دوشنبه 13 تیرماه به همت موسسه هنرمندان پیشکسوت و مشارکت موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر ، با حضور مهدی باب‌الحوائجی؛مدیرکل امور اداری و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مهدی افصلی ؛ مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر و رئیس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت ، عبدالرضا سهرابی ؛مدیرکل هنرهای تجسمی ، داریوش ارجمند و‌ انسیه شاه‌حسینی اعضای هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت و جمعی از هنرمندان در مجتمع گردشگری آدران واقع در جاده چالوس برگزار شد.»

مهدی افضلی ضمن ابراز خوشحالی برای میزبانی مراسم تجلیل و حضور هنرمندان پیشکسوت گفت :سالهاست که به عنوان رییس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت در خدمت هنرمندان عزیز هستم و برای این توفیق خدا را شاکرم .
وی با اشاره به مسئولیت جدید خود در موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر گفت:در چارچوب و مقرارت مربوطه ، برای همکاری های مشترک و استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای حمایت از هنرمندان پیشکسوت دریغ نخواهم کرد.

عباس عظیمی ضمن اشاره به حمایت های محمود سالاری معاون امور هنری وزیر و رئیس هیات امنای موسسه گفت: باید از آقای سالاری برای همه اتفاقات خوب در موسسه هنرمندان پیشکسوت و توجه و احترام ویژه ی ایشان به پیشکسوتان تشکر و قدرانی کنم و به اعضای موسسه اطمینان دهم که با دیدگاه بسیار مثبتی که ایشان دارند ، هیچ اخبار نگران کننده ای متوجه موسسه نخواهد بود و هر روز باید منتظر اتفاقات خوب در این موسسه باشیم.

در ادامه داریوش ارجمند -بازیگر پیشکسوت سینما ،تئاتر و تلویزیون و همچنین عضو هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت روی صحنه آمد و گفت : خیلی خوشحال هستم که این جمع بزرگ را در کنار هم می‌بینم. موسسه هنرمندان پیشکسوت چکیده فرهنگ و هنر ایران است. چرا که هر عضو این موسسه بالای ۵۰سال تجربه و‌ تخصص دارد و شما این را ضربدر ۱۰۰۰عضو این موسسه بکنید تا ببنید چند هزار سال تجربه در این موسسه وجود دارد .

در ادامه ارجمند ضمن تشکر از دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بعضی وقت‌ها شایعاتی حول این موسسه میچرخد که قرار است ادغام شود اما خدا را شکر آقای دکتر اسماعیلی وزیر محترم در برج آزادی و در جمع پیشکسوتان گفتند که جلوی این شایعات را گرفته‌اند و ادغام در کار نیست ، چرا که وزیر محترم می‌داند این موسسه چه گنجینه بزرگی است و هنرمندان پیشکسوت چقدر آن را دوست دارند و شأن آن در حفط استقلال و حتی ارتقاء تشکیلاتی موسسه است.


 

 

 

دیدگاه شما

0 دیدگاه تاکنون برای این مطالب نوشته شده است.